9.10.2012

The tiled hallway wall


Jag vill ha den här kakelväggen hemma. Snyggt och superpraktiskt.
 
Bilderna är från den här visningslägenheten som vi inredde i Annedal.
Krokarna som vi beställde kom tyvärr inte i tid - men de råa stålkrokarna
 hade förstås varit helt perfekta mot det blankvita kaklet.
 

 
I want a tiled hallway like this myself. These pics are from the display apartment
that I have showed here earlier. The hooks that we ordered unfortunately didn´t get there
in time - but the raw steel finish would have looked just perfect against the white tiles.


Interior and pics by me | Hook from PKEK | Reforma Sthlm


11 kommentarer:

  1. love love love this.... great styling... :-)

    SvaraRadera
  2. Wow! Vill också ha! Vilken id'e!

    SvaraRadera
  3. Ja det där var riktigt riktigt snyggt! Och de råa stålkrokarna, wow!! Synd att dom inte hann komma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur! Nu är det ju ingen på plats som vet hur det egentligen skulle ha sett ut - men det grämer en lite. ;) Krokarna är verkligen fina.

      Radera
  4. Nu tar jag mig äntligen tid till att skriva till dig Pella!! Jaaa, den hallen är klockren! -Jag var på bomässan och den sista lägenheten jag besökte var den du och din kollega gjort. SÅ HIMLA FINT NI HADE LYCKATS DÄR! Den var helt klart en av mina favoriter på mässan som för övrigt var toppen. När vi var i er härliga lägenhet hade batteriet i kameran tyvärr laddats ur, annars hade jag tagit många bilder som jag mer än gärna visat i min blogg, bara så du vet;)
    Din blogg är mer inspirerande än någonsin nu och det märks att du blommar. Tack för allt du delar med dig av allt fint du skapar fram!

    Kram Daniella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Daniella! :) Så supermycket värt med feedback! Kramar

      Radera
  5. Jaa, så himla fint! Kan vara en ny trend med kakel i hallen tror jag. Praktiskt som tusan också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Helkaklade kök har vi sett ett tag - nu är det dags för helkaklade hallar! :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...