4.29.2012

Work in progress





Full fart i livet just nu. Det pågår saker både här och där.

Just nu håller jag på att klura ut nya dator-teknikaliteter. Inte min
starka sida direkt. Men tack vare bästa Annie, så löser sig det mesta. Tack!

STIL inspiration flyttar snart till ny adress - hoppas ni hänger med!
Jag berättar mer så snart jag har lite bättre koll på läget!

Och tack för att det är en ledig måndag imorgon. Välbehövd.

Fin kväll till er! Kramar


Full speed ahead in life right now. There is stuff going on both here and there.
Right now I'm working on figuring out new computer technicalities. not my
strong suit .. But thanks to the best Annie, everything will be fine in the end. Thank you!

STIL inspiration will soon move to a new address - hope you'll come along!
I'll tell you more once I have a little better track of everything!

And thanks for that it is a work free Monday morning tomorrow. Much needed.

Nice evening to you! Hugs


Inspirational pics, photo Mark Seelen, quote via Fru Fly

4 kommentarer:

  1. I love your blog! When you move to a new address, I will follow you! Good luck with everything!

    lisannevandeklift.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. OF course i'll follow you anyway... please have a great rest to keep inspiring so much!! have a nice day Pella!

    SvaraRadera
  3. så kul pella. ser jag framemot.
    alla mina favvisar under en o samma domän!!! perfect!
    ha en superfin valborg!
    kram//jennifer

    SvaraRadera
  4. LOve so much the Stool :
    Interpretation of Donald Judd works ?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...