4.27.2012

My little ones


Mina 2 små.
Helknasiga och alldeles underbara.


8 kommentarer:

  1. Lovely to see your beautiful sons... To cute :-) Have a nice weekend... hope you all feel better!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, gullisar.. Bra beskrivning. Låter PRECIS som mina grabbar..

    Ha en härlig helg!

    Tack för din fina blogg!!

    //Helena

    SvaraRadera
  3. åååh såååå fina! kul att se :).
    ha en underbar kväll pella!

    SvaraRadera
  4. Paff! Här sitter jag och tittar på mina gamla dagisbarn å inte nog med det så har mamman i huset en fantastisk blogg. Vad kul att jag äntligen hittat hit. Måste säga att mina bränninge-band drar lite i mig när jag träffar eller ser kort på bränningebarn. Helt klart har man ett fantastiskt band till alla barn och föräldrar där ute. Allra helst sånna som du Pella! Hälsa hem och ha en trevlig långhelg. Kram från Jossan(gamla dagisfröken) och lilla(stora) Aleksander.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men Jossan! Såå kul! Jag blir lite tårögd - allra bästa fröken Jossan! Du och mamma Sussi har gjort underbara avtryck i våran dagistid :D Kramar

      Radera
    2. ja alltå, helt otroligt egentligen hur stor del "dagis" och fröknarna är av småbarnsåren. kram

      Radera
  5. Vilka finisar!!!! Ha nu en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...