12.28.2011

Onsdagsord


8 kommentarer:

  1. kan inget annat än hålla med. i love visdomsord!!!
    ha en fin dag!!!
    kram/jennifer

    SvaraRadera
  2. Det stämmer! Gillar typografen.

    SvaraRadera
  3. Håller med. Såg ett fint på stan igår om att vara snäll, som jag tänkte använda.

    Kram Anita

    SvaraRadera
  4. Tjing Pella ♥

    Hur gick det med bilden jag sände över till dig i sensommar. Blev det någon förstoring på väggen av den? Om det blev det så skulle det vara så kul att se:)!

    Skönt citat idag ♥

    kram CC

    SvaraRadera
  5. You have a lovely blog. I found you via Hannas room.

    SvaraRadera
  6. Hej fina ni!
    CC, såå många planer så lite tid. En A3-utskrift står i ram i mitt arbetsrum och väntar på att organiseras in på tavelväggen. Men den hamnar nog i sovrummet istället, där ska jag bara måla om först..... Lovar att lägga upp bilder :) ...och så hamnar den på moodwallen i min visningslägenhet - den är dock inte klar förrän i slutet av januari. Så snart har det gått ett helt år! ;) Kramar till dig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...